090412

I dag har jag varit på dop, där Shanti och Svante Dekkers son Viggo Lars Dekker döptes. Shanti är en av mina närmaste vänner och det var väldigt roligt att va med under dopet. Det var även första gången jag var i kyrkan här i Kosta och ändå har jag bott här den augusti 2003. Efteråt åkte vi hem till familjen Dekker och åt och hade de trevligt.

Som den person jag är så var jag lekledare och lekte med Alicia och spela fotboll och andra boll lekar med Nellie.



Från dopet av Viggo Lars Dekker



Malin och Jens






Jag och Agnes, Viggos kusin.




Svante och Shanti öppnar dop presenter.




Shant tillsammans med dagens huvudman, en trött Viggo.


Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0