Lön och möte

Hej hopp

I dag fick jag min lön, mkt trevligt måste jag säga, så jag har betalat lite räkningar. Ska vid 14 på möte med festivalgruppen i Film i Glasriket, ska bli kul att börja planera festivalen nu.

Kom på att jag inte har berättat så mycket om mig själv, så jag får väl ta mig i kragen och skriva ner lite :)

Namn: Emma Charlotta Albinsson

Född: Lidköpings BB den 17 november 1987

Bor: Sedan aug. 2003 i Kosta

Studier: Flytta till kosta 2003 för att läsa hantverk glas på gymnasiet, läst en bas tremin med fysik och matte på Växjö Universitet och sedan hösten 2007 pluggar jag på Kulturledarprogrammet. Läser alltså mitt andra år på KUP med inriktning Filmvetenskap (läser denna terminen Filmvetenskap B)

Hästarna: Har i hela mitt liv hållt på med trav och jag har kört ponnytrav. Efter flytten så håller jag på med hästarna när jag är hemma i Vinninga på besök. Vi har just nu två ponnytravare och fyra varmblod. Det är min lillasyster som är tränaren och hon gör jobbet bra.

Fritiden: Jag jobber extra på Konsum Kosta, där jobbar jag varje helg och lite andra strötider. Väldigt skönt att ha en extra inkomst när man studerar. När jag inte är i skolan, så umgås jag gärna med mina vänner, jobbar med Film i Glasriket och tittar mkt på film, vilket som filmstuderande är ett måste.

Framtiden: Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i framtiden men jag tror att det kommer att bli en magisterexamen i filmvetenskap i alla fall. Ska min sista termin (om ett år allstå) ha 10 veckors praktik så man vet ju aldrig om man kanske får ett jobb efter detta. 

Detta var ju en lite uppdatering om mig själv i allafall :)

Toodilooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0