Hemma nu, fast med bara ett långsamt internet.

Har varit hemma i ett par dagar nu. Men eftersom att åskan har slagit ur vårt trådlösa internet så får jag sitta vid min systers dator och skriva, vilket inte händer så ofta. Men förhoppningsvis på måndag så kommer det nya internetet upp...

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Harry Potter 5 men min mamma, medan min syster är på stan med en kompis och pappa tar sig en middagslur.

Har gjort en ny header till min blogg, vad tycks???

Nu ska jag fortsätta titta på Harry Potter!!!

LOVE Ron och Hermionie :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: marie

Aha okej, härligt att du är tillbaka! Har du haft det bra? Fin din design har blivit :D

2009-07-11 @ 19:48:09
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0