Helt plötsligt kan man andas igen...

Sommarlov, äntligen. Uppsatsen är färdig och i dag har jag opponerat på Angelas uppsats. Har inte skrivit på ett par dagar. I helgen så var jag i Sthl på Elitloppet... Det var sjukt roligt, bodde på fina Såstaholm ute i Täby. Satt på E-läktaren både lördag och söndag och fick se mycket bra trav...

Måndagen och tisdagen spenderades hemma i Vinninga med att skriva klart uppsatsen. Jag åkte även med mamma och pappa in till stan för att titta på karnevalen som syrran var med i.

I går så åkte jag hem till Kosta igen och i dag har jag som sagt opponerat. Fick även mina skivor som jag beställt i dag. Grymt bra är de!!!

Fick ett mail för någon dag sen från Vanne som skrev att de är fest i morgon plus pumptömning, trodde inte jag skulle kunna gå eftersom att jag jobbar på Lördag, men det är ju röd dag då vilket betyder att jag fick vara ledig eftersom att Jessica ville jobba hela dagen. Mkt bra tyckte jag så nu blir det Växjö i morgon, ska bli kul att träffa delar av klassen. Har bara lektioner med Sanna, Erika, Annie, Dragos och Gustaf nu förtiden, så det ska bli kul att träffa de andra också...

Bilder från helgen kommer senare...

Nu ska jag gå och se om det finns något att titta på, på TV!!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: marie

Jaa verkligen! Härligt med sommarlov :D

2009-06-04 @ 22:05:34
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: marie

Det är bara bra med mig, hur är det själv? Ska du göra nåt speciellt nu när du är ledig? Kul med fest :D

2009-06-04 @ 22:06:24
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: sarah

okej, dom lägenheterna som linnea och moa bodde i ett tag. allt är bra med mig. samuel fyller år idag så vi har massa folk. nu tittar dom på fotboll och eftersom att jag inte är intresserad så sitter jag här. vi har nio gäster i soffan...bra med stor soffa!

2009-06-06 @ 19:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0