Ätit och ska nu kolla på en film, tror jag.

Har precis ätit lite mat, i dag fick de bli pasta och lax, gott var de i alla fall.  Har även i dag inköpt lite tidningar som jag suttit och bläddrat i.

Travronden, Empire och Sofis Mode, fick det bli.




Och i Travronden hade syrran lite bilder som vanligt...






20 års jubileum med Empire, mkt roliga artiklar bland annat en med Tom Hanks.






Sen så var det en fin bild serie med en massa nytagna bilder.








Nu ska jag titta på Transporter 3, har inte sett de två första men de gör nog inget. Gillar jag denna så får jag väl ta och leta upp de två andra...

Och i ren Tom Hanks anda säger jag;
 
My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

Älska sofies mode =)

2009-05-06 @ 11:54:20
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: M - hockeyfru & snart mopsmamma

vad trist!allt bra annars?

2009-05-06 @ 14:26:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0