En promenad

Dagens väder är så där, men det har i alla fall inte regnat : ) Har i dag varit ute och promenerat lite, först så var jag på biblan och hämta tre böcker, sen så svängde jag in till Konsum för att köpa nya Chic. Efter att ha varit hemma en stund så gick jag upp till Kosta Outlet och hälsa på Malin på Waynes. Köpte mig en Chailatte på sojamjölk och satt mig ner och prata lite med henne. Gick sen ner till Bokbutiken och köpte med mig hem de 2 första Mumien filmerna + att man fick en extra film med massa extramateriall, allt för den fina lilla summan av 199 kronor. Så de blir nog en slappkväll med bra film.

Malin gör den godaste Chailatten.



Lite kvällsmys får det allt bli i dag.


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

ja, alltså de va helt otroligt! de finns knappt några ord för vad jag tyckte om konserten. jag har blivit mer rörd av andra artister.. men de här va nåt så fruktansvärt bra.

2009-05-07 @ 17:46:32
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0