Förberedelser

Just nu så lyssnar jag på Miles Davis skiva Kind of Blue, han är en jazzlegend för den som inte visste det. Håller även på att tvätta och ska snart börja packa för i morgon bär de av till Sthl och Elitlopps helgen. Jag åker tåg till Örebro där mamma, pappa och syster hämtar upp mig. Vi ska bo på Såstaholm Hotell som ligger i Täby. Ska bli riktigt trevligt med trav i 2 dagar, sen så följer jag med dom hem till Vinninga, ska vara med på Karnevalen min syster har på måndag.

Har ju varit på lite shopping humör denna veckan, och nu har jag äntligen tagit lite bilder...

Fr. i måndags, två over size skjortor och ett par jeans från märket Dr Demin, inhandlade på Kosta Outlet Mode nedervåningen



Trosor från Koola Anna, fr. över våningen på Kosta Outket. Skor från Shoes and Bags, märke Park West.



Fr. i tisdags Jeansleggins fr. Vila



Och i går, onsdag, fick jag hem mina beställda shorts, skor och min nya jeansjacka fr. Ellos. Skorna fick jag för 99:- och shortsen för 49:-, bra med rea i bland.



Nu ska jag nog ringa mamma och höra vad man kan behöva ha med sig upp till Sthl.



XOXO


Kommentarer
Postat av: marie

Tackar, jo solen skiner iaf :D Vilka snygga saker, älskar verkligen dom höga gladiatorsandalerna!!!! Vad kostade dom? :)

2009-05-28 @ 17:47:01
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0