Hemma igen och lite lunch

Nu är jag hemma igen efter mitt möte i Lessebo. Allt gick bra och vi kom på olika idéer, till festivalen.

Nu sitter jag och äter en lättare lunch bestående av två mackor med ost, skinka och gurka, till de fick det bli ett glas Ananas jucie. Ska fixa lite inför min handledning i morgon inför uppsats skrivandet. 



Fick förresten mitt betyg på min hemtenta i dag, blev godkänd. Vilket är jätteskönt, eftersom att jag trodde att jag skulle behöva skriva om den, då jag inte riktigt förstod ämnet fult ut, men lyckliga jag fick ett G.


Här var jag på möte i dag...

 

... och så här såg jag ut!





Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mia

fin tunika/klänning =)

2009-05-27 @ 14:33:41
URL: http://justhateit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0