Hemma igen

Nu har jag varit i skolan och lyssnat på en massa tips inför uppsatsskrivningen. Det känns ganska lungt faktiskt, det känns som om jag har kontroll. Efter lektionen så kopiera jag ett par kapitel ur ett par böcker så att jag slapp ta med mig dom hem. Erika kom ner när jag stod och kopierade och ville att jag skulle hjälpa henne att beställa två böcker från Lund, så jag ska komma i håg och skicka ett mail till lessebo bibliotek, så förhoppningsvis kommer de böckerna till Måndag. Efter att jag varit i skolan så gick jag på stan innan bussen hem, köpte ny hårfärg hos Kicks, så det tänkte jag trixa med i eftermiddag. Köpte även en klänning från Gina, som jag fick syn på i förra veckans Sofies Mode och blev kär i. Det fanns en kvar i Växjö och den passa perfekt förutom att axelbanden va lite långa men de går ju att fixa lätt. Bilder på klänningen kommer senare : )


Men så här såg jag ut annars idag. XL T-shirt från Tiger World på Kålmården, köpt förra sommaren men aldrig använd innan, till den så hade jag en smalt skärp från Rules by Mary, leggins från Gina, bruna stövlar och min skinnjacka.



Närmare bild på trycket, själv så älskar jag trycket. Vad tycker ni??



BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0