Jag har blivit en Tradera nörd

Japp de är sant och allt är Fridas fel. Hon kom i på Konsum i dag och jag tyckte hennes skor var snygga och då berätta hon om ett annat par som hon köpt på tradera, så jag tänkte att varför inte? Så när jag kom hem så gick jag in på Tradera.com och blev medlem, och sen dess har jag lagt ett par bud på olika väskor och plånböcker.

Som ni kanske förstår så älskar jag skor, väskor och plånböcker. Det är något med att ha snygga accosearer, de kan lyfta en hel outfit till en ny höjd!

Ne nu ska jag nog ta och sova :)

God natt på er.

Kommentarer
Postat av: marie

Dom är helsvarta så man kan välja vilken färg som helst :D Haha jag är oxå traderanörd, älskar tradera!!

2009-05-04 @ 12:24:40
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: marie

Vad kul!! Jag köpte oxå en väska första gången, sen blev det lite kläder å så.. Jag har sålt massa oxå :D Hur bra som helst!

2009-05-04 @ 12:34:00
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0