Lördag

Det blev inget bloggande i går, åkte tåg nästan hela dagen med en försening som gjorde att jag blev strandsatt i Alvesta i en timme, vilket i sig gjorde att jag blev en halvtimme sen till jobbet. Men men det är sådant som händer. Va kul att vara på trav, men resan till Göteborg kunde varit bättre, ingen serveringsvagn och inget eluttag. Lyckat !!

Har i dag jobbat och håller just nu på att fixa i ordning mig ska till Nadde och äta sen.

Här kommer lite bilder från mitt äventyr : )


Tåg mot Göteborg




Syrran - Fotograf för ALN Pressbild



Mamma och Pappa



Ett av loppen, inte så snyggt foto men ändå...



Jag i fredagens kläder, jeansleggins, oversize skjorta och sjal.



CIAO CIAO


Kommentarer
Postat av: marie

Tackar, den är från H&M!! Härlig tågbild där längst upp :D

2009-05-16 @ 16:08:43
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: marie

Romeo och julia? När går den?? Jag typ älskar opera nu efter jag har kollat på en sån!! :D

2009-05-16 @ 16:11:36
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0