Måndag och nya krafter

Har i helgen varit så trött och blivit sjuk, vilket har gjort att bloggen fick komma i andra eller tredje hand. Efter jobbet i lördags sov jag mellan 17,30 och 21,30 till saken hör att jag brukar aldrig somna mitt på dagen speciellt om det är så ljust ute. Så jag hade nog lite feber då eftersom att jag frös.. jaja

Har i dag lyckat skriva lite till på min uppsats och har även skickat in mitt uppsats manus till Anna Sofia, hela 8 sidor än så länge och är inte färdig än... Det känns som man jag har flyt just nu i skrivandet. Ska in till växjö i morgon på handledning, sen tänkte jag handla lite, ska ju till stockholm och elitloppet i helgen. *Längtar* ska bli kul att umgås med mamma och pappa och syster. Bror får stanna hemma och ta hand om hästarna.

LYSSNA PÅ DENNA LÅTEN, MATT ÄR SÅ JÄKLA BRA!!!



Ska hoppa in i duschen nu, ska upp till outleten en sväng sen, tror jag i alla fall.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0