Nu ska jag till Malin

Ska nu till Konsum för att köpa lite bakis mat åt Malin, hon ville ha grillchips och tre ankare snus. Ska sitta hos henne och sola och fortsätta att läsa, har 10 sidor kvar nu.

Prata precis med mormor, ville att hon ska till deras ena onoff butik i Norrköping, för de hade en Transcend Minneskortsläsare på lager där och jag tyckte att det är bättre att de köper den och skickar ner den än att behöva beställa hem den över internet. Den kort läsaren ska jag ha för att kunna föra över bilder från min mobil till min dator för varken usb kontakten eller bluetooth vill funka... *grr*

Ne, nu måste jag bege mig i väg.

Adios amigos

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: ja verkligen. riktiga feeel.goodfilmer!

2009-05-01 @ 19:46:08
URL: http://escalators.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0