Shopping runda på Kosta outlet och mat...

Var uppe en sväng på Kosta Outlet och hitta lite roliga grejer, så jag känner mig rätt nöjd. Var även en sväng inne hos Malin och tog mig en smothie *gott*




Har precis ätit fick bli quornburgare med bröd och sallad till, även detta mycket gott. Hade aldrig smakat quornburgare förut men det var riktigt nice, ett bra komplement nu i sommar, så att man inte föräter sig på grillat : )

Går även omkring med mina ny/gamla ballerina skor från Donna Girl, måste ju gå in dom någon gång och ett par tips är att göra de hemma, för då kan du ju alltid ta av dem om det börjar göra ont.




Fick bli lite Bohemian Chic i dag med´mkt lila, som är en av favvis färgerna... Linne fr. Gina, tröja fr. Monki, Jeans fr. EastWest och sjal fr, JC


Bilder på det jag in handlat i dag kommer senare eller i morgon.

XOXO

Kommentarer
Postat av: marie

Åhh vad den smoothien såg god ut :D

2009-05-25 @ 17:11:54
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0