The day so far - the picture way

Har varit i växjö i dag, först på handledning och sen på vandring...


T-shirt från Gina, avklippta jeans, bandjacka från Josefssons, Solisar från Le Specs, gladiatorsandaler...




På vandring mot Hemmakväll ute vid I11, åkte buss en bit men gick resten.




På vägen tillbaka åt jag lunch på Hennings bageri.




Det blev lasange, mkt gott, även fast att det var oliver i min sallad..




Köpte Travronden och en VITAMIN EVERYDAY smak Grönt Äpple, till bussresan hem till Kosta.




Satt och klura på andelssystemet till V75 på ÅBY, som är nu på torsdag. Hade två förslag som blev ett till slut. Vi får väl se om vi kan få 7 rätt!!!



Vad jag inhandlade på Hemmakväll kommer senare...

CIAO!!

Kommentarer
Postat av: marie

Aha okej, lycka till med v75 :D Jag har vart i skolan en stund och nu är det snart dags för friskis :D

2009-05-12 @ 16:52:07
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: marie

Jaa det var kul men rätt jobbigt, jag tränade ju igår oxå så man blir rätt trött :) Min pappa brukar oxå spela v75!! Hah aoch jag har tippat ett par gånger oxå faktiskt

2009-05-13 @ 21:01:56
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0