Tisdag

Tisdagen spenderades i Växjö, där jag var på handledning och sen så gick jag runt på stan lite. Fick bli ett par nya jeansleggins från vila. Köpte även Rolling Stones och Travronden, det är ju elitloppet nu till helgen så man måste ju ladda upp...



Även så syndade jag och köpte mig en liten Ben and Jerrys!!


Väldigt avslappnat i går (tisdag) med avklippta jeans och linne från Monki


Titta vad som damp ner i posten förra veckan. Äntligen så fick jag mitt armband från Bracy.se


Nehe nu får man ta och hitta på något, det är sol ute med det blåser som tusan...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mia

aha okej =) får se sen när jag får studiebidraget om jag beställer nåt därifrån :) hihi.

Ja de e bra med mig :) själv?

2009-05-27 @ 14:48:49
URL: http://justhateit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0