Torsdag

Sitter nu här och gör inte så mkt. Har skrivit lite på min uppsats, är inne på den andra filmen nu. Men känner att jag måste smälta den lite till innan jag fortsätter och skriva. Ska även kolla in extra materialet och se om von Trier säger något som kan vara av intresse för uppsatsen och det jag skriver om.

Har kollat runt på lite bilder från Cannes festivalen, mkt fina klänningar men jag måste säga som de flesta andra wow för Eva Longoria Parker... Hon såg helt fantastisk ut i sin Atelier Versace klänning.


Jag äger inte bilden.

Hon lyckas alltid, kommer ihåg hennes vackra röda klänning från Golden Globes, visa en bild för min syster och hon sa direkt att en sådan klänning skulle hon velat haft på sin bal. Men men vi får väl se vad syrran kommer ha på sig.

Nu ska jag nog ta och ringa nämnda syster och se vad hon hittar på.

Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: marie

Aha okej, det låter roligt iaf :D Vilken underbar klänning, tänk om man fick ha på sej en sån :D

2009-05-21 @ 18:21:37
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0