Torsdag

Hej just nu sitter jag på Växjö Station och väntar på att mitt tåg mot Göteborg ska komma. Tåget går inte förens 13.02 så de blir att vänta ett tag. Har vandrat runt lite i växjö, sen jag kom in i morses vid 09.45, har bland annat varit på banken och fixat lite och sen så tog jag mig en chailatte på Waynes, god men Malin gör fortfarande den godaste. Gick sen til Clas Ohlson och köpte ett par hörlurar, kan behövas när jag ska kolla på ena Dogme filmen på tåget : )

Just nu är det rätt fint väder ute men i morse så regna de, förhoppningsvis så är det fint väder på Åby i kväll. Som tur är så sitter jag ju på tåget i lite över tre timmar så regn vädret kanske drar förbi.

Dagens outfit: Jeansleggins från vila, t-shirt från New Yorker, tröja från gina, skor från Din sko och sjal från Kosta Outlet. Är väldigt lila i dag : )



Mums och god läsning i Vanity Fair...



Inköpen från Hemmakväll i tisdags. Glad att jag fick tag på Dogme boxen och att jag hittade Ett rum med utsikt, hade den på vhs förut men den har försvunnit. Kiss Kiss Bang Bang, var ett tips från Erika och Sanna och sen så hitta jag en miniserie från BBC, har sett första avsnittet helt okey serie faktiskt.



Ett par filmer jag köpte förra veckan, som jag hitta i en köp 2 för 99:- på Konsum.



En timme kvar nu, sen så bär de i väg. glad att jag inte behöver byta någonstans : )

Vi hörs, see you later!

Kommentarer
Postat av: marie

Det viktigaste är ju att man trivs :D Jag vann faktiskt lite första gången jag spelade :D Det var lite kul! Åh King Arthur är asbra!

2009-05-14 @ 15:51:42
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0