Tråkigt tråkigt

...har jag. Ska snart hämta tvätten och förhoppningsvis är den torr nu. Ska sen laga mat, fast jag har inte riktigt bestämt vad jag ska laga. När jag ringde mamma förut så var de och hanlade, så jag får ta och ringa senare igen. Var alldeles nyss på biblan och lämna en bok, som jag förhoppningsvis inte behöver mer till uppsatsen.

Har inte heller packat så mycket eftersom att jag väntar på att tvätten ska bli färdig.

Så här ser jag ut i dag, osminkad och i myskläder. Chnios från Gina, linne och jacka från Ellos.


XOXO


Kommentarer
Postat av: marie

Jaa förstår det, det var ju ett bra pris för såna skor! Såna blir jättesnygga i sommar :D

2009-05-28 @ 17:54:18
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fin blogg. kolla mina söta apor och följ med på mina spännande äventyr i Burma och Thailands djungel.

2009-05-28 @ 19:10:06
URL: http://www.thaikalle.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0