Först veckan avklarad.

Nu är min första praktik vecka över och nu väntar en helg med lite lägenhets pyssel och bio på söndag. Jag har verkligen dragit hem jackpoten, när det kommer till praktikplatser! Har fått mer och mer att göra dag för dag och jag tycker alla uppgifterna är roliga. Tyvärr så lämnar Sanna, Stockholm i morgon då det inte löste sig med hennes praktikplats. Vilket är synd, hade varit kul och haft henne här uppe. Men förhoppningsvis kommer lite klasskamrater upp och hälsar på. 

I helgen så har jag inte jättemycket planerat. I morgon så ska jag äntligen tvätta, vilket gör att dagen kommer spenderas hemma. Men det gör inget då det verkar som om att vädret inte kommer vara det bäst. På söndag kväll så ska jag till filmhuset och se filmen Brothers för att efteråt så stanna kvar och delta i Amnestys diskussion om tortyr, som hålls i Filmhusets entré. Jag har varit Amnesty medlem i ett par år nu och känner att jag äntligen kanske kan hitta lite mer tid för att delta i deras arbete.





Sitter och funerar på hur man ska träffa ny vänner som man inte jobbar med?!? Det känns så jäkla svårt, speciellt när man inte känner till Stockholm så bra ännu. Men det löser sig så småningom.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0