Konståkning

Som ni kanske vet så var jag igår på Stockholm Ice och jag kan bara säga väl värda pengar som man la ut på biljetterna. Några av världens största stjärnor var där... Alla var riktigt bra och jag kan inte säga vem som var bäst, men jag tycker väl ändå att Stephane Lambiel var bäst eftersom att han är min favorit. Det var riktigt kul att få se hans galanummer till musik av Jacques Brel och hans piruetter är av en annan värld.

Här kommer lite bilder från kvällen. Har tyvärr inte bilder på alla då min kamera inte är den bästa.




ALIONA SAVCHENKO OCH ROBIN SZOLKWY



EVGENY PLUSHENKO FÖRSTA ÅKET



EVGENY PLUSHENKO ANDRA ÅKET



KRISTOFFER BERNTSSON



STEPHANE LAMBIEL FÖRSTA ÅKET



STEPHANE LAMBIEL ANDRA ÅKET



VIKTORIA HELGESSON



OCH MÅNGA FLER VAR MED...

Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0