NHL när det är som bäst!

Igår när jag gick och la mig så stod det 2-2 mellan Washington och Atlanta och Nicklas Bäckström hade totalt för säsongen 99 poäng. Frågan var om han skulle tagit sig över 100 poäng innan matchen vr slut. Svaret fick jag i morse då det visade sig att Washington vann med 5-2 och Nicklas hade gjort ett mål och en assist till. Vilket då resulterar i 101 poäng totalt med en match kvar att spela i grundserien.
Läs mer här

Roligt att notera är att NY Rangers kan ta sig till slutspelet om de vinner den sista matchen som spelas på Söndag eftermiddag (amerikansk tid, 21.00 svensk tid) mot Philadelphia.

Så dagen har börjat bra och förhoppningsvis så kommer jag ihåg att sätta igång tv sen för att titta på travet och den häftige Maharjah. I samma lopp är en annan favorit med Noras Bean som förhoppningsvis kan knipa åt sig en placering.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0