Trevlig kväll


Hade en trevlig kväll när jag tog tunnelbanan till Karlaplan för att därifrån promenera till Filmhuset för en visning av filmen Brothers. Riktigt bra film vars handling klänger fast såhär efteråt. Tycker defenitivt att ni ska se filmen, har även sett en liten tjej som jag tror kommer bli en stjärna någon gång i framtiden. Hon heter Bailee Madison och spelar äldsta dottern Isabelle, wow säger jag bara. Efter filmen satt jag kvar i Filmhusets foajé och lyssna på en person från Amnesty prata om defenitionen av vad tortyr är och vad som händer runt om i världen.

Efter vad som kan kännas som ett tungt ämne så var det skönt att komma hem igen och precis nyss upptäckte jag att Washington förlorade sista grundspelsmatchen i NHL, men det gör inte så mycket därför att Henrik Sedin säkrade vinsten i poängligan. Alltid lika kul med bra svenska insatser och inte heller illa av Nicklas Bäckström att placera sig fyra i samma tabell.

I morgon är det dags för en ny vecka på världens bästa praktikplats. Nya utmaningar väntar och jag ser fram emot dem!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0