Trött men glad.

En mycket trevlig första dag på praktiken. Tyvärr så var inte Kerstin där så jag fick ingen inloggning till datorn och så vidare men förhoppningsvis så får jag allt sådant i morgon. Har idag suttit och ringt runt till en massa ställen för att påminna folk om att skicka in bidrag till 1 minut film. Trött är jag nu och lite huvudvärk har jag också men det kommer nog gå över snart.

Skulle åkt ut till Filmhuset för att skaffa ett årskort på Cinemateket men jag orkade inte. Det får bli imorgon istället. Måste bli medlem där så att jag kan gå och se Brothers på Söndag, om det finns platser kvar vill säga.

Nu ska jag nog se om jag kan fixa lite här hemma och sen så blir det nog en tidig kväll i sängs. Förhoppningsvis så kan jag tragla mig upp tidigt i morgon så att jag hinner ta en promenad innan jag ska åka in till kontoret!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0