Vandring

Har idag vandrat runt i Stockholm. Jag tog tunnelbanan till Mariatorget och sen så gick jag därifrån runt om i Stockholm. Kan säga att efter 3,5 timmar så var mina fötter trötta.

Tog lite bilder på olika ställen som jag passerade längs vägen...


Allt började vid Fruängen *skrattar*



Här har jag och syrran bott två gånger vi har varit uppe i Stockholm.



Utsikt från Söder över Riddarfjärden









Riksdagshuset






Utsikt från Skeppsbronskajen (vet inte om man kallar stället det, men men)



Nu var man helt plötsligt på Skeppsholmen...



Jag hamnade även på Kastellholmen...



Där satt jag en stund i solen med Viking Line båten till höger...



... och Gröna Lund rakt framför mig.



Precis bakom mig står Kastellet...



Efter mina bravader på Skeppsholmen och Kastellholmen så blev det en liten paus i Kungsträdgården samtidigt som jag prata med syster och mor i telefonen.



Kuddkrig på Sergels Torg



Hamlet ska man hinna se!!!



Sen bar det av hem igen, med trötta fötter men med gott humör...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0