Ännu en konstig dag...

I morse va bussen 20 minuter försenad, vilket gjorde att jag kom en kvart försent till min lektion. Lektionen var ganksa rolig och lärorik. Sen så fick jag veta att vi inte hade någon eftermiddagslektion, så jag var hemma i Kosta igen vid 15.00. Skönt med en kortare dag, imorgon är det bara en lektion (tror jag iaf) sen så är jag ledig på fredag.

Bjuder på ett par låtar från Sam Tsui (vocal) och det är oftast Kurt Schnieder som spelar något instrument. Titta på deras fantastiska videor på youtube.

Can i have this dance (HSM)



Thinking of you (Katy Perry)



Don't stop beliving (Journey eller Glee)



Michael Jackson Medley

 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0