Stressad

I går fick jag veta att den lägenheten jag skulle flytta till i Sthl, inte är ett alternativ längre. Då hon jag skulle hyra av blivit uppsagd från sin lägenhet. Så nu är jag stressad över att hitta ett nytt ställe att bo på. Som tur är så är blocket min räddning och förhoppningsvis så får jag snart ett nytt rum eller en lägenhet att bo i.

Gillar denna låten :D



Gårdagen innan allt gick åt skogen...



Ny skylt på universitetet...



Vet ni hur grymt svårt det är att hitta något som man kan äta inom LCHF dieten på universitetet, det går inte om man inte vill svälta... Så jag syndade, det fick bli en macka med mozarella. Hatar bröd och min kropp hatar bröd!!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det löser sig :) men det gör det säkert

2010-02-10 @ 10:45:51
URL: http://lengda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0