Together

Okey mitt kryptiska inlägg från i morse måste nog förklaras. Vaknade i morse och mådde "funky", ont i magen och kall ena stunden varm andra. Det hela började igår efter det att jag ätit, eftersom att jag inte orkade laga mat, så syndade jag och åt kex med god ost på. Tror att kexens innehåll inte riktigt höll med min mage. Ost har jag inget problem med (äter ost i någon form varje dag) men det har varit ett par veckor sen jag åt något som kex eller bröd. Men vet inte om det är det som är problemet. Det har hänt en gång innan då jag åt ett par kex hmmm, men iaf idag så har jag inte ätit mer en en tallrik youghurt, då jag inte vill uppröra magen med något annat i fall att jag skulle bli riktigt dålig (hint hint). Så dagen har spenderats liggandes i min säng under många täcken och i bland inget täcke alls. Men nu är jag piggare och i morgon är nog allt som vanligt igen hoppas jag

Har en sång på hjärnan, men kan inte komma på vad den heter eller vem som sjunger den. De ända jag vet är att together är med i refrängen. Och jag har en känsla av en dansande par till låten och att dan har varit med i en film eller kanske So you think you can dance, men jag är inte säker. Det är en lite långsammare låt men är inte helt säker på om det är en kille eller tjej som sjunger. Gud vad störande detta är, speciellt när jag för en kort stund trodde att jag hittat rätt låt men den stämmer inte helt med den melodin jag hör i mitt huvud.

Men jag tänker iaf bjuda på den låten jag trodde det var men som inte stämmer in, om ni förstår vad jag menar. Här är iaf Michelle Branch med låten "suprise, suprise" Together




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0