'am a Damon addict

På tal om bad boys och bra tv-serier, så har jag förälskat mig i tv-serien The Vampire Diaries. När jag började titta på TVD, så var jag inte imponerad. Vilket kan bero på att jag just då var översköljd av vampyrer från alla de håll och kanter. Men efter 12 avsnitt så är jag övertygad, detta är min favorit bland allt vad vampyrer heter, just nu. Blandningen mellan det mänskliga, övernaturliga och magiska gör att man längtar efter mer och karaktärerna har alla något som tillför historian. Det är inte heller helt fel att ensambeln är en stor skala vackra människor med Ian Somerhalder i spetsen, som the bad boy vampire Damon. Det är något med Ians karaktär som gör att man dras in och även fast att han inte är en trevlig person så kan man inte göra annat än att falla och hårt faller man också. Så varje vecka längtar jag tills att det ska bli fredag, så att jag kan titta på det senaste avsnittet.


DAMON addict







Jag är även ett stort fan av Bonnie från TVD, som spelas av Katerina Graham. Hon är bästa vän med Elena och visar sig ha magiska krafter och under seriens gång får vi se hur hon utvecklar sin magi. Hon och Damon kommer lite på kant med varandra men kemi mellan dem går inte att förneka.



De ser bra ut tillsammans på tvn...



... och i verkligheten.

Ian Somerhalder & Katerina Graham are Golden Globes Gorgeous - the-vampire-diaries photo

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket snyggt par! :)

2010-01-30 @ 10:48:43
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0