Nervöst sammanbrott avklarat

Har legat halva dagen i sängen under mitt täcke och varit nervös. Skickade som sagt vad in min C-uppsats igår och i dag vid 11, så fick vi alla mail från vår handledare att 6 av 7 stycken får läggas fram vid opponeringen nästa vecka. Men innan han skrev ut vilka som skulle opponera på vilka så ville han veta om alla kunde då. Kan ni fatta jag har sen dess legat och undrat om det är just min uppsats som inte är bra nog. Så för att bar minuter sen så var jag inne på min e-mail (för hundrade gången idag) och såg att jag fått svar från läraren och gissa på min lättnad när min uppsats stod med av de som ska opponeras. TACK GODE GUD! Visst är det så att den också ska bli godkänd av den läraren som ska läsa den, men det är ett annat bekymmer helt i sig...

Nu kan jag ta tag i resten av dagen och göra något semi produktivt eller så kan jag fira...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Antonia

Visst :) Jag älskar dom!

2010-01-12 @ 16:18:23
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0