Söndag snart måndag

Jaha då var denna helgen snart över. Har jobbat både lördag och söndag med Hille, så det har inte blivit så mkt skrivet, morgondagen kommer bestå i att städa osv för att senare på kvällen ta det lungt. Upptäckte igår på jobbet att vi fått in Laktosfri Keso, gissa vem som var snabb att snappa åt sig en burk, jo jag. Älskar keso men efter det att laktosintoleransen kickat in så har jag inte ätit keso på flera år. Men nu jäklar, så i kväll efter jobbet blev det en macka med keso och scharlottenlök, GUD va gott det var :D




Hoppas även på att i morgon eller i alla fall under veckan få reda på hur det gick med uppsatsen. Lite nervöst är det faktiskt, men men det finns inte så mycket man kan göra just nu.
Ska se om jag kan hitta en film att titta på, ett bra tips för er alla är att besöka http://watch-movies.ro (filmer) eller www.watch-series.com (tv-serier) Jag älskar watch-series, då dagen efter det att en tv serie har visats i USA så ligger avsnittet uppe för oss som inte kan vänta tills dessa att avsnitten ska komma till Sverige.

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0