Äntligen här...

Nu sitter jag i Stockholm och myser... Hade till och med fått mitt första brev idag vilket var roligt, det var från en brevkompis i Tyskland.

Det hela börjar ta form, har inte packat upp allt men lägenheten är bebolig iallafall. I morgon blir det möte med handledarna och sen så tänkte jag ta mig till ett bibliotek och kopiera och skriva ut lite saker.

Det känns lite konstigt att nu bor jag faktiskt här och jag behöver inte flytta tillbaka till Kosta, även fast att jag saknar Malin, Shanti, Rosanna, Frida och alla mina konsumare...

Här kommer lite bilder på lägenheten innan jag börjde plocka upp och städa den...

Sängen fick inte plats på andra hållet, så den får stå såhär istället. Men det duger gott och väl.



Saker saker saker säger jag bara...



Åhh ännu mer grejer och det är ett barbord under alla sakerna!



Hmmm, ett kök ska detta vara.



Och sen så fick vi ställa lite grejer i badrummet medan vi satte ihop sängen.






xoxo


Kommentarer
Postat av: Rosannaaaa såklarrrt!

aaawe=) det kommer bli skitsnyggt i lägenheten och då kommer jag och våldgästar när du minst anar det, moohahah!

2010-03-31 @ 21:07:12
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0