I kosta igen...

Nu är jag i Kosta igen för en sista gång på länge. Kom tillbaka från Stockholm igår kväll, efter en lång resa. Det fick bli buss mellan huvudstaden och Kalmar sen tåg därifrån till Lessebo och sen buss till Kosta. Åkte vid 11,40 och var i Kosta 19,30. Härligt va?

I lördags hade vi så grymt fint väder i Sthl. Solen låg på mitt köksfönster och termometern stod då på 23 grader, kan ni fatta detta. Lördagskvällen avslutades med bio och Snabba Cash, jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om filmen. Den är riktigt bra men det är något som känns "off"... Men jag håller med Erika, Joel Kinnaman *wow*.


 

Har tvätt tid i kväll ska bli skönt att få tvättat allt så att man kan packa ner det. Nu ska jag nog städa lite till... 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0