I Norrköping

Nu sitter jag i Norrköping... VI har ätit lite mat och jag har precis ansökt till Masterprogramet i Filmvetenskap plus en kurs i Filmmusik för hösten 2010 på Stockholm Universitet. Känns skönt att ha det gjort så att man inte behöver tänka på det nu under de närmaste dagarna. Det var lite sorgligt när vi åkte ur Kosta idag men inte så farligt som jag trodde.

Det ska bli skönt att komma upp till Stockholm imorgon och då äntligen ha en riktig säng. Kommer se till att lägga in en massa bilder på hur lägenheten nu ser ut och på mina nya äventyr.

Nej nu ska jag slappa lite och surfa runt här på nätet, kanske lite Tv tittande eller så kommer jag ramla i säng tidigt...

Puss på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0