Nu vart det kvällen...

Äntligen klar med tvätten, men den är inte torr än. Dålig torktumlare vi har, hoppas på en bättre i Sthl. Har under tiden som jag tvättat tittat på Corrina Corrina. En riktigt fin film som jag inte sett på ett par år. Härlig musik har filmen också.




Har jag förresten berättat vad jag lyckades med i lördags?!? Kanske inte, men iallafall efter bio när jag kom hem så vissade det sig att trapphus dörren var låst och jag hade tidigare under dagen hängt av alla mina nycklar förutom dom som går till min själva ytterdörr. Som tur var så såg en av mina grannar mig och släppte in mig, så det var bara att hänga tillbaka alla nycklarna på nyckelknippan. För det misstaget vill jag inte göra igen...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Michaela / foto, design och vardagsliv

Hejsan, kikar in och önskar dig en trevlig Torsdag :) Kram!

2010-03-25 @ 13:15:33
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0