Stockholm i måndags...

Jag och Jessika packade nästan alla mina grejer och körde mot Stockholm i måndags. En trevlig tur på sammanlagt 100 mil i 16 timmar.

Åkte sen själv upp med tåget i torsdags till Stockholm och lägenheten för att packa upp mina saker. Vill inte behöva göra detta under påskhelgen eftersom att det tar lite tid att packa upp.

Tänkte bjuda på lite bilder från min och Jessikas tur...

Lilla bilen som drog det stora släpet. Men allt gick jättebra!



Släpet fyllt med lite smått och gott...



Frukostpaus i Eksjö...



Fint väder hade vi i allafall...



Framme vid 52an...



Mitt lilla kök, men det funkar alldeles utmärkt...



Jag i vardags/sovrummet innan vi börjat bära in sakerna.



Äntligen en namnskylt tills jag får fram något bättre :)



Kö på väg in mot Stockholm, tur att det flöt på bra för oss...



Hungriga så det fick bli donkan i Södertälje...



Skulle inte sagt något, kö efter vi varit i Södertälje, men det löste sig ganska snabbt.



Jag med Jessikas kaffe...



Jessika bakom ratten och så bra hon gjorde det :D



xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessika Andersson

Tack för en trevlig tur hade väldans roligt, vi får komma upp till dig sen när man har tid :P Kramar i massor

2010-03-21 @ 18:32:32
URL: http://boklilljessi.blogg.se/
Postat av: Rebecca Fexby - FOTOBLOGG

ååh ser underbart ut!

jag vill komma och hälsa på nu!!

2010-03-23 @ 09:21:15
URL: http://rebeccafexby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0